Red&black. Avagy kávé a Vodafone-nál. Győr. Ma délelőtt.
Kissé promóciószagú lehet a bejegyzés, de előrebocsájtom, hogy ezért semmilyen juttatásban (sajnos :D) nem részesülök. Szeretem az innovatív, kreatív dolgokat és ma éppen egy ilyenre bukkantam. A Vodafone győri szaküzletében egy kávéautomatára figyeltem fel, ami nem (csak) a szokásos módszerrel működött. Egy elküldött sms fejében kaphatsz egy pohár koffein-utánpótlást. Ahogy bámultam és próbáltam részleteiben szemrevételezni az automatát, odaszólt az egyik srác a személyzetből, hogy kérünk-e egyet. Yeppp, kávé mindig jól jön, pláne reggel/délelőtt - természetesen kértünk. :D Dobott egy sms-t a gépnek, aztán már választhattam is a repertoárból. Mindez a cég ajándéka volt.
Összegezve: jókedvűen, plusz kávéval a praclimban hagytam el az üzletet. És hogy mindezt miért tartottam fontosnak leírni? Nos, kérem azért, merthogy így is lehet. Lehet a vevővel/potenciális vevővel kedvesen is bánni. Úgy, hogy elégedetten és vidáman menjen ki a boltból az ember lánya és utána még a kicsiny blogjában is hangot adjon ennek. Persze, persze, filléres dolog, nem is erről van szó; egy automatás kávé igazán nem kerül horribilis összegekbe, de a gesztus nálam "nyert". Ja, meg nem utolsó sorban klasszak a marketingeseik. Lehet, hogy csak nekem újdonság, de egy sms-sel működtethető kávéautomata egy telefonos szaküzletben szerintem telitalálat. Nálam ez 10 pont!